Gardiner till köket

Idag på morgonen var jag barnvakt åt Albin, han vaknade så sent som kvart över 6! Ja, lite längre tkr man ju att han borde kunna sova, men det gick bra, vaknade till ganska fort ändå sen. Så ja, vi lekte och myste. Johanna och Martin kom väll upp vid halv 10 tiden.
Sen efter  lunch åkte jag till borlänge. träffade Annika och Rebecka på kupolen. Vi skulle till Rosa huset och köpa tyg till en gardin i köket. Jag tror det blir bra. Är svårt, och orkade inte kolla så noga, men ja, det var ju iallafall billigt, och, det blir nog fint.
Annika ska hjälpa mig att sy dom. Vad skulle jag ha gjort utan Annika, som hon har hjälpt mig. Eller ja, vad skulle jag ha gjort om ag inte hade haft dom människor jag har runt omkring mig. Så som malin, johanna, Magne och martin.

Ni är alla guld värda!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad skulle vi ha gjort om vi inte haft våran söta, underbara Lisa? Du är guld värd du med, älskar dig så mycket!



Tack för barnpassningen imorse; även det var guld värt... ;-) Vad roligt att du hittade tyg till gardiner, det blir nog jättebra tror jag! Kram!

2010-04-06 @ 21:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0