Hos Johanna

Idag har jag haft praktik på dagiset.
Efter det så åkte jag till willys, där mötte jag Annika som sedan skutsade hem mig och varorna.
Nu är jag hos Johanna, Martin och Albin. Och inatt ska Albin sova inne hos mig så jag ska ta hand om honom. Så Johanna och Martin får sova en hel natt. Förhoppningsvis. Det blir ju iallafall lättare om man inte har en bebis som krånglar. Jag hoppas att han kommer vara någotlunda lugn inatt. Men annars kommer det ju fler nätter som jag kan sova ut. Vill göra det här för Johanna. Och jag tror det kommer gå bra!

Passade Albin en liten stund förut idag med. Johanna och Martin skulle städa. Så jag och Albin gick ut på en promenad. Ganska skäönt förutom att det blåste så kallt! Det var ju så varmt några dagar, kan inte det komma tillbaka. Är så trött på kyla nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0