Hos Syster!

Är hos Johanna nu.
Kom vid lunch ungefär. Det var ganska längesen jag var här nu, några veckor sen iallafall, och sist jag sov över, ja det måste ha varit flera månader sen! Men nu ska jag göra det iallafall, nu när vi alla är lediga den här veckan. Har lovat att vara barnvakt åt Albin imorgon på morgonen så att både Johanna och Martin kan få sova då! Hoppas att han inte vaknar alltför tidigt bara, typ som halv 6! Han gör ju det ibland och så kan han inte somna om, eller rättare sagt, vill inte! Det är ju mkt roligare att vara vaken då ju!

Ja, på eftermiddagen tog jag, Johanna och Albin en promenad, runt sjön. Hade lite gammalt bröd som vi stannade och matade änderna med. Var härligt att vara på en promenad bara hon och jag, gå och prata. Medan Albin sov sött i sin vagn.

Nu ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska göra, sitta och mysa framför tv;n kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0