Lite nytt

Var till kupolen idag, letade efter en vårjacka, kan ju inte ha vinterjacka nu! Tyvärr så hittade jag ingen. Men jag hittade annat som jag behövde. En fin tunika, strumpor (Kul va?) och trosor. Så det var ju iallafall  bra. Särskilt tunikan är jag jättenöjd med. Tyckte om den så fort jag såg den. Men den var ganska dyr med. Köpte den på Mq. Handlar typ aldrig där för det är så dyrt, men idag unnade jag mig det!
Den är mörkblå med stora vita prickar. Passar perfekt att ha till både leggings och jeans.

Sen så cyklade jag och mötte upp Lina. Det är en tjej som jag mötte i Mora. Verkligen hur snäll och trevlig somhelst. Vi for hem till migg. Gjorde inte så mycket, satt mest bara oh snackade om ditt och datt.

Nu ska jag ta en varm dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0