På lugna gatan

Var hos Annika idag på eftermiddagen, hon kom och hämtade mig vid 2 tiden. Skutsade sedan hem mej vid halv 10.
Vi satt ute i deras hamock och myste i solen, den var  lite bakom moln, och när den inte sken direkt på en så var det inte så varmt, blev lite kyligt för armarna. Men ändå..Våren är påväg, Annikas krokusar börjar komma upp lite smått. När vi sen tyckte att det blev för kallt så gick vi in. Annika och jag började prata om gamla foton och sånt, så då blev det så att annika tog fram 3 tjockka abum från förr. När hon var i min ålder och framåt. Var roligt att se, hur folk förändras, en del som jag idag känner såg verkligen olik sig ut, kunde lika gärna ha varit andra personer på korten. Så ja, vi satt en bra stund och kollade och Annika berättade om sådant hon har varit med om och så.
Sen så käkade vi tacos och såg en film. Damernas detektivbyrå, men jag vet inte, den var väl charmig på sitt sätt, men seg tkr jag, inte någon film som jag skulle vilja se om, men ja, duglig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0