Akupunktur och Yoga

Jah, Idag har jag fått akupunktur i öronen. De är något som jag tkr e väldigt avslappnande. Man slppnar likosm av i hela kroppen. Efter hon har satt i nålarna ska man sitta i vila och låta det verka i en halvtimme men det känns inte som så lång tid, utan den bara flyter iväg liksom, första gångn jag provade trodde jag inte de skulle funka men det gör det faktiskt!

Senare på dagen så var jag på Yoga. De va också rätt bra, men ja, de e en del svåra rörelser. O tro de eller ej, man måste fatiskt ha lite muskler för att orka göra en del rörelser, de är ansträngande att liksom hålla kvar en rörelse länge. Med yoga kkan man bli mer balanserad, vig och starkare i kroppen. Jag har gjort det några gånger, har inte märkt så mkt, men antar att man måste hålla på mer än när man är här en gång i månaden liksom. Men svårt att komma ihåg när man e hemma.

Ja de va nog allt för idag.

Bye

Kommentarer
Postat av: Maria

Du får lära mig yoga så att jag kan bli en bättre ryttare ^^

2010-02-02 @ 20:32:51
URL: http://smultrone.blogg.se/
Postat av: lisa

Hah, hur ska du kunna bli en bättre ryttare för de?

2010-02-03 @ 17:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0