Barnvakt åt Albin <3

Har varit åt Albin idag, han har fortfarnade en del svårigheter att sova på nätterna. Så det innebär att inte heller Johanna får mkt sömn. Men jag är så gärna barnvakt åt honom. Det är så mysigt tillsammans med honom. Vi gick ut på en ganska lång promenad, tog iallafall 1 timme. Men det var härligt väder, så det var bra både för honom och mej. Man kan inte få för mkt frisk luft!

Vi har kommit fram till att måndagar är en bra barnpassar dag! Jag slutar tidigt från skolan då. Redan vid halv 12, o sen har jag inget annat för mej, så det passar perfekt!

Sen är det så härligt att se honom växa och utvecklas, det har hänt något nytt för varje gång man ser honom! Förra veckan fick jag se hans små tänder för första gången, det sitter 2 små tänder i underkäken, dom hade kommit upp ännu mer idag, så nu har Johanna och Martin börjat borsta dom :) Jätte söta små gryn! Och nu har han även hittat sina fötter, så nu lyfter han upp benen o grabbar tag om dom små fossingarna och ser helt koncentrerad och gald ut. Ja, han är för härlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0