Barnvakt!

Ja, idag var det först skola i ett par timmar. Efter det tog jag bussen till Falun, till Johanna.
Var väl typ ett par veckor sedan jag var där nu. Mysigt att träffa dom igen. Jag fick vara barnvakt åt Albin några timmar så Johanna fick sova lite. Han är inne i en sådan där period där han vaknar jätte många gånger på nätterna, och på dagarna sover han bara några små snuttar så då hinner Johanna aldrig få någon riktig sömn. Hennes Samo Martin brukar få ta Albin på helgnätterna men på vardagarna ska ju han till jobbet.
Jag var bara glad över att kunna hjälpa till, det var inget jobb jag hade något emot precis, älskar ju att vara med Albin. Det är så härligt. Han är verkligen en söt och härlig bebis, även när han skriker. Jag älskar honom så mycket!
Ja vi tog iallafall en skön promenad och sen satt vi o busa och lekte lite :)
Vid halv 5 tiden gick Johanna upp, och vi satt väll och rata lite o sådär, sen skulle det lagas mat, vid 7 tiden tog jag bussen hem, och nu sitter jag här. Det är väll så dagen har sett ut.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0