Farmor och Farfar...

Var vi hos idag, för som jag skrev förut så var de 80 års kalas för farmor. Men kan säga att jag inte tyckte det var så kul. De va liksom långtråkigt, fanns inte så mkt att göra. Så gick ut o tog en promenad. Sen var ju mina kusiner Alexandra och Jonatan där, Fast jonatan är liten bara 10 år, och jag och alexandra...Ja vi brukar komma bra överens, men ju äldre vi blir desto svårare blir det att hitta på något att prata om och att göra. Så vi satt väll mest tysta. Ingen kul dag, men men. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det är melodifestivalen, men den suger tkr jag men om jag inte hittar på ngt annat så får det väll bli den då.
Usch nu kommer de va det flera veckor, tkr aldrig det är några bra låtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0