Grejer

Idag var det först  skola, efter det titta jag förbi en kortis hos Anna, hann inte stanna så länge för skulle till falun, till johanna :) Var först inte tänkt att jag skulle åka dit idag men det blev så för att det var en tjej i falun, i samma område som johanna bor som sålde grejer som jag behöver till lägenheten, så då blev det att jag åkte dit o kolla, och det var bra, fick tag på en del saker jag behöver till ett bra prs med, tjejen som ägde det skulle flytta och hade ingenstans att göra av det, så hon ville bara bli av med grejerna, och det var bra för mig! Så nu har jag iallafall börjat skrapa ihop lite saker, men det återstår mer. Man får väll fixa allt eftersom.


Kommentarer
Postat av: Maria

Det viktigaste är väl att du har en säng!



Gör du något på sportlovet? För annars så tvingar jag hit dig i några dagar, om det går bra xD

Jag är hemma hela sportlovet med mamma och har bara en ridlektion och en travlektion på tisdag och onsdag uppbokat. Annars är det fritt fram så länge du är helt frisk ^^ Vi vill inte ha magsjuka :)

Jag är ledig på fredag till och med xD

Ha det bra <33

2010-02-24 @ 07:00:14
URL: http://smultrone.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jovisst, meningen är att jag kanske ska trivas o så med? ;) O behöver man inte grejer för att laga mat kanske? Du e rolig du!



jag hade gärna kommit. Men jag ska till Mora, Men kanske kan komma på fr4edag eller nåt? :) Denna fredag asså! :)

Kraam <3

2010-02-24 @ 18:25:19
Postat av: Anonym

Om du vill! Fast då har inte småunngarna åkt än och kusinerna från Stockholm är väl här också för de ska upp till stugan! Men har du lust så! Ska du vara i Mora hela lovet?

Kram <33

2010-02-25 @ 07:26:02
Postat av: Lisa

Jo, jag vill =) Men kan nån hämta i Romme då?

vi får väll se till att hålla dom ur vägen så mkt som möjligt ;)

Ja, eller måndag till fredag, nästa helg är det flytthelg för mej.

<3

2010-02-25 @ 20:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0