Hanna

Ja, idag så gick jag till mamma igen vid 12 tiden. Idag var det för att hanna var där. Ganska längesen jag träffade henne. Så vi åt lite  lunch där och sen åkte vi till kupolen. Kollade runt på lite heminredningsbutiker och sånt. Dags att  börja tänka på sånt nu! Hittade inget spec. Men det blir väll att åka till ikea snart. Där finns en del billigt.
Iallafall så kollade vi lite på kläder med, och jag hittade faktiskt ett par jeans..Blev glad då jag bara har ägt 2 stycken. Inte mkt, men nu är det lite påökat iallfall.
Sen var det dags för mej att åka till mej, och Hanna skulle hem till ludvika. Vi hann ses i några timmar, så ja inte så lång, men alltid något. Får väll träffa  henne snart igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0