Helg i örebro

Nu sitter jag på tåget från Blge till örebro. Fast jag har förstår åkt längre än så, från mora, Har nu suttit på tåg i 2 timmar och det är fortfarande 1½ timme kvar. Tråkigt att åka tåg. Tar sådan tid.

Att jag ska till örebro beror på att pappa bor där. Har nu inte varit hos honom sen jul. Orkar inte åka så ofta, men farmor fyller år idag så hon ska ha kalas imorrn. Hon ville att jag skulle va med o då tycker jag att jag kan åka dit. Kusinerna kommer också dit, brukar inte finnas så mycket att göra där, men vad gör de, vad skulle jag gjort hemma liksom?

Veckan i Mora har väll Varit rätt bra, både svårigheter och skratt. Skratten är tackvare alla fina människor som också är där. Det är dom som gör stället. Alla är så öppna, ingen är elak. Alla strävar ju efter samma sak! Vi peppar varann för att orka, dom är några som verkligen fattar hur det är! 
Sen är det ju också så himla bra personal, jag vet inte vad jag skulle ha gjort om jag inte hade fått komma dit, vill inte ens tänka på det. 
Bara en gång kvar som jag ska dit, men jag har fått uppföljning. Det känns så bra! Jag va skitorolig för att inte få det, kände hur lättnaden spreds i kroppen när jag fick beskedet, en sak mindre att oroa sig för!

Lev ditt liv i kärlek och glädje, dumpa ångesten!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0