Hemma i blge igen då!

Så nu var man hemma igen
Dagen hos pappa var ganska händelselös, Vi gick en promenad bara på förmiddagen. Åkte rätt tidigt med för skulle hinna handla med. Hade typ ingenting hemma!
Nu dröjer det väll ett tag innan jag åker dit igen, så drygt att åka långt o sådär.

Har blivit erbjuden en lägenhet förresten. Ska åka och titta på den på tisdag, jag hoppas verkligen att den är okej. Jag var den enda som hade anmält mig, så om jag tkr om den så blir det nog jag som får den. Det skulle lyfta en stor sten från mina axlar! Så jobbigt att inte veta vart man ska ta vägen och bo. Allt har gått segt, men nu kanske något äntligen kan hända. Jag har tillräckligt ändå tycker jag.
Men det är klart, det är mycket ansvar att på själv, mycket att tänka på osv, men det är det som är det bästa alternativet. Och det blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0