Hemma nu

Ja, nu är jag hemma igen.

I morse efter frukost så stack jag och Maria ut på en ganska lång tur med hästarna, ute på småvägar vid åkrarna. Perfekta att galoppera på! Så det gjorde vi, mycket! Och hästarna tävlade med varann, så härligt, vinden som blåser en i ansiktet, farten, allt som susar förbi! Var ju ganska rädd att galoppera förut efter att jag blivit avkastad, men är glad att jag tagit upp det igen. är det är ju så härligt, och nu i efterhand, så tycker jag det är enkelt.
Så det blir nog att åka dit snart igen, och när snön har gått bort, så ska maria lära mig att hoppa =) Kommer nog bli kul.

Nu är jag bara hemma och slappar, kroppen ömmar rätt mkt efter all ridning, men det var lugnt värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0