Hos Anna

Är nu hos Anna. Vi har tillbringat eftermiddagen med att sitta och prata kolla på gamla kort, och tittat på blåsningen.

Skönt att träffa henne igen, att få nya vänner. Bra att det var någon från Mhe som också bor i Borlänge, så kan man träffas även hemma. Någon som verkligen förstår vad man går igenom. Och jag hoppas hoppas att allt kommer ordna sig för dig Anna! Det är du värd. Vi har inte riktigt samma upplevelser och erfarenheter, men vi vet båda vad det handlar om, och det är så skönt att kunna snacka om det.
När allt det här är över kommer vi vara starkare och friare än vi var innan, det är så man måster tänka!
Kämpa kämpa kämpa <3


Kommentarer
Postat av: Kim (annas pojke)

Ni två är starka och det vet både jag och ni. Jag önskar både dig och henne all lycka, det är bra att ni har varandra:)

2010-02-20 @ 20:21:45
Postat av: Johanna

Jättekul att du fått vänner från MHE, och kul att någon bor i Borlänge också! Även om allt känns hopplöst ibland så är det ju precis som du säger Lisa; när ni väl kommit igenom det här kommer ni vara starkare än någonsin! Du är så himla duktig och kämpar på så väldigt bra - jag är stolt över dig, det vill jag att du ska veta! Jag älskar dig!Stor kram/ syster yster

2010-02-21 @ 15:04:08
Postat av: Lisa

Tack Kim =)

Jag önskar dig det bästa med!

Tur att anna har dej :)

2010-02-22 @ 11:26:58
Postat av: Lisa

Ja det är jag verklign glad över <3 Tack Johanna,

Jag älskar dig, Kram

2010-02-22 @ 11:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0