Hypnos, m.m

Okej, idag har jag fått massage, de va asskönt som alltid :) O efter det var det hypnos, det är det varje gång. O de e skönt på ett sätt jag inte riktigt kan förklara, men man kan liksom släppa allt o bara sjunka ner i ´, inte precis sömn, man hör hela tiden, men man är inte riktigt där, som ett mellanläge Funkar verkligen bra.

Sen Var jag o gjorde något bentäthetstest, man stoppa typ ner foten i nån apparat som sen röntka foten, på så sätt kunde man se hur hållbart skelettet är, mitt borde vara starkare med tanke på min ålder än det var, inte så bra men...

Efter de åkte gruppen på nån loppisrunda, inge kul med loppis, me hängde med ändå, som väntat hittade jag ingenting.

De va väll typ allt, förutom att jag gick en ganska lång promenad på eftermiddagen med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0