Lägenhet

Idag har jag varit och kollat på en lägenhet. En 1:a på 28 Kvadrat meter. Ett litet rum ett litet kök och ett litet badrum.
Nog för den var liten, men den var fräsch och man kan nog gra den riktigt mysig. Jag var den enda som hade intresseanmält den, så det blir jag som får den bara jag bekräftar att jag vill ha den, innan jag kan göra de så måste jag få godkännande från lite olika håll, men förhoppningsvis så ordnar det sig. För jag vill verkligen ha den, då skulle en stor börda lyftas från mina axlar. Att inte veta vart man ska bo är jobbigt, men nu så ordnar det sig nog.

Har även städat lite här hemma som födelsedagspresent åt Annika, visste inte vad jag skulle ge henne. Men hon blev glad, tyckte det var en jättebra present, för det är ju så tråkigt att städa och tidskrävande. å det var ju lyckat. Sen gick vi ut på resturang. Men ja, tyckte inte maten var särskilt bra, de va ju inte den dyraste resturangen pecis, men det var ju ändå snällt att bjuda mej.
Så ja, det ar väll min dag det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0