Mora

Är nu i Mora. Kom hit i förmiddags o ska va här till Fredag. De som känner mej vet att jag brukar åka hit var fjärde vecka.

Hitills har det inte hänt så mkt här. Har varit som de brukar på måndagarna.

Men när jag skulle hit så va tåget 1 timme försenat! Usch! Fick sitta o vänta i 1 extra timme på tågstationen. De blev bara mer o mer försenat liksom, typiskt att just det tåg som jag ska med på krånglar. Men en annan som jag känner skulle också till Mora så hon o jag satt o snacka, då gick tiden fortare iaf! O en sak som faktiskt va bra med att det var så försenat var att jag träffa storebror Per. Han skulle med ett annat tåg. Träffar honom inte jätte ofta så var kul att se honom en snabbis! Så ja, de fanns både för och nackdelar.

Btw as mkt snö här uppe. O inte särskilt bra plogat, asdrygt att gå. O kallt e de med, brrr.

Bye

Kommentarer
Postat av: Fannieeh

Lisa, det e askallt i hela swärije! inte bara i mora x)

2010-02-02 @ 18:49:55
Postat av: Lisa

Jaja, men ändå :P Här e de nog kallare än i blge iaf xP

2010-02-02 @ 19:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0