Soffa

Ännu en sak fixad, har idag varit o köpt en soffa, från blocket såklart! En ny är ju rena rånet!
Men den här var också fin, o skön =) Mörk brunt tyg typ, 3 sits. Ja, den blir nog bra tror jag!
Både Malin och Johanna följde med mej och tittade på den. Bra att johanna var med, för hon prutade ner priset lite, och det är alltid bra.

Var även hos Malin igår, men åkte hem på kvällen. Vi kollade på en tvbänk då, men den var för låg tyckte jag, så det blev inget med den, Men ja, det går iallafall framåt med möblerna, inte så jätte mycket kvar som jag behöver, tror och hoppas jag iallafall. 1 Vecka kvar nu, lite drygt, sen är det inflyttning.
Sen blir det att bo själv, men jag ska ha med mej Maja (Katten)
Nervöst typ.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, så du tyckte det var bra iallafall? Det var ju bra... För när vi var där såg jag att du tyckte jag var rätt pinsam; särskilt som din kommentar sedan var: -"Ja, man ser ju vem som är mest lik mamma av oss syskon!" Hihihi! Men det är bra att få ner priset; och jag tyckte faktiskt soffan var lite för nedsutten för det priset. Men nu har du en soffa iallafall. Och på IKEA blev det knivar, kastruller och bestick. Så det går ju framåt sakta men säkert... Det ska bli spännande att få se din lägenhet sen. Kram!

2010-03-03 @ 16:47:24
Postat av: Lisa

Haha ja, lite pinsamt var det allt ;) Men, ja, de va rätt bra iallafall ;´) Ja, och nu ska jag visst få välja nya tapeter till vardagsrummet :) Kul med fräscht :)

2010-03-03 @ 17:51:22
Postat av: Johanna

Vad roligt! Nu blir jag avundsjuk - jag vill också ha nya tapeter! :D Vad tror du det blir för färg då? Och när ska de hinna tapetsera - du ska väl flytta in imorgon väl?

2010-03-04 @ 18:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0