Alexandra O Patricia!

Har vart med Patricia o alexandra idag då, vi åkte en sväng till falun för vi har inget att göra! Gick lite på stan o sen gick dom o käka pizza, jag åt annan mat ;) Sen var de bara hem igen, drog till skolan för att hämta alex väska, men vi typ bara kute upp skitfort för sen skulle vi med bussen till kv. Dom åkte hem till patricia o jag till mej, Va ute o sprang en vända, gick till kvarnen, (Ica) Sen kom dom där 2 hem till mej för att dom skulle få några cigg av mej.
Vill inte hålla på med den SKITEN!!
Inte för att jag har vart värsta storrkarn, bara ibland sådär, men nu får de va slut med det!

Men nu ska jag gå o laga till lite käk!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej gumman!



Visste inte att du hade en blogg. Kul att gå in och läsa. Men du - inte visste jag att du rökte... Jag hoppas, som du själv säger, att det får vara slut med det! Kram/ syster yster!

2010-02-02 @ 18:46:15
Postat av: Lisa

Hej!



Nej, röker inte så...asså, blev bara dumt, men får bara dåligt samvete o mår dåligt av det, så nej, inge mer.

Kram

2010-02-02 @ 19:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0