Biblioteket

Idag har de inte hänt mkt alls faktiskt. Praktisera på biblioteket som jag har gjort några veckor nu, och antagligen ska fortsätta med i vår. Åhh...Allt gick så fel liksom. Va ju inte tänkt såhär. Livet kan man aldrig förutse! att jag skulle hamna på iv o bibblan...Om nån så de till mej för ett år sen hade jag bara skrattat. Det blir aldirg som man tänker, och dagarna segar sej fram.

En kul grej va iaf att år 9 på immanuelskolan va på bibblan idag! Kul att träffa dom igen. Dom dryga och hatade var iaf inte med!!

Kommentarer
Postat av: Fannieeh

Erkänn att du saknar oss fett mkt x)

2010-01-18 @ 17:02:00
Postat av: Lisa

Haha, mjaoo, ibland kanske xP Ni e ju dom enda jag känner i den här stan!

2010-01-28 @ 16:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0