Filmkväll med carro! :)

Nu e carro här! Mötte henne vid tåget, hon kom från rättvik, går gymnasie där! Skoj skoj att träffas, va as längesen vi sågs! Typ vid skolavslutningen i 9:an, så typ 7 månader lr nåt! Vi har iaf hyrt en film, nån skräck, får se om vi kommer kunna sova inatt ;) Haha. HAr även käkat tacos med resten av familjen :) Sen har vi vart nere på rummet o asflummat om allt o inget ;D haha, Men nu sitter jag här, o carro sitter o läser. Skönt att kunna chilla tsm med :) Jaah, vi får väll se om vi ska hitta på ngt snart, vad de nu kan vara, alltid ngt! :)

Tidigare idag så va jag o handla med Annika, såklart skulle mamma följa med också! Så drygt! Men aja, de gick ganska bra iaf! Sen när jag kom hem så satte jag igång att göra egen musli :) Haha, får se om den blev bra, spännande spännande!

Aja hare bra då! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0