Jaja Whatever!

Har blivit lite sämre på att blogga nu, fan ska man skriva om då, inte mkt som händer i mitt liv just nu. Men som sagt så va ju carro här i helgen, på lördagen åkte vi till madde, carro åkte hem på kvällen, jag sov över där, Jaah, hände lite grejer om man säger så. Mådde skit på söndan, nu e de bättre igen,
I veckan har jag vart i skolan o på biblioteket, bibblan e jag btw jävligt trött på, man får typ bara göra samma saker hela tiden, O så e de typ bara gamla som jobbar där, inte så kul, men men ,de får gå hela den här våren. Till hösten blir e iaf gymnasie!
Igår va jag hos syster Malin, alltid sknt att åka dit o träffa henne!

Snart vill jag även åka o hälsa på Johanna o Albin, saknar dom <333

Jaha, o va mer har hänt då? Jaduu de vet jag inte, men kmr jag på ngt så skriver jag la ;)
Vi hörs
Puss <3



Kommentarer
Postat av: Maria

Du ska ju till mig i helgen ;)

2010-01-27 @ 20:51:13
URL: http://smultrone.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jah, o de kmr bli kul :)

2010-01-28 @ 16:26:09
URL: http://thaliziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0