Johanna, Albin och martin, mm

Idag va jag i skolan som vanligt på mmåndagar, Men ganska soft, 9 till halv 12! Önskar bara att jag kände lite mer folk på iv. Blir så långtråkigt när man inte känner nån! Så om nån går iv på hushagen i blge så skriiv ;)
Efter skolan åkte jag till falulasarett, känner en som är inlagd där för tillfället. Var där nåra timmar, satt o snakca o sådär!

Nu e jag hos min syster Johanna och hennes familj. Hon har en liten son på 4 månader, han är min lilla älskling som jag snart ska gå o mysa med! :) :)

Haha, jag skulle ta kort med mej o albin, själv :P han hade sin söta pepparkaksmössa på sej, men han ser lite lustig ut där som ni ser ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0