Optikern mm

Ja, idag va de först en mattelektion då. Typ bara en timme. Tog bussen hem, gjorde lite grejer. Sen kom jg på att jag var tvungen att handla o sånt. Så de va bara att sätta sej på bussen till stan igen. Kom på att jag även tänkt beställa linser så gick till optikern med. Så nu ska jag på synundersökning nästa vecka, sen kan jag få linserna :) Yeees, shit va skönt att slippa glasögonen!
Ah, sen bar de iaf av till willys. Sen när jag skulle ta bussen hem, så var bussen sen så fick stå o frysa typ 20 min, frös fan asmkt. Tillsist kom jag hem, men då va de bara att börja laga mat o sen diska, oojojoj, många trökiga saker idag, men nu e de iaf gjort! så nu ska jag bara slappa! ^^

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0