Skoter :D =P

Ja idag har de vart en fett kul dag hos Maria :D Först så red Maria Gullan och jag tolkade med skidor efter henne. Tro de eller ej, jag ramla inte en enda gång ;D Men vi körde inte så länge för de va skitkallt o mina händer förfrös typ!
Sen senare på eftermiddagen åkte alla ut med görans skoter (Marias pappa) o jag o Maria åkte på varsin sån där matta, som man typ åker på, flygande matta?
Eum o jacob(Lillebror) åkte på en bob framför, va hade bundit fast alla sakerna i ett rep som satt fast i skotern. de va askul, man gled typ hit o dit hela tiden o välte ett antal ggr ;)
Vi va ute typ mer än 2 timmar, o man frös vääääldigt mkt kan jag säga när vi kom in. Jag hade tonvis med snö i mina skor o lite överallt ;) O mitt smink hade runnit asmkt! Haha såg inte klok ut kan jag säga, men roligt va de! O de e huvudsaken.

Ska sova en natt till här för blev strul med bussarna när jag skulle hem ;) Så ja, nu vet jag inte vad vi ska hitta på, de får vi se.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0