Söndag

Idag åkte jag hem till mamma ett tag. Min bror Per va där. Han hade med sej ett sånt här gammalt 8 bitars nitendo, som vi körde lite på, kul, de va sånt som vi brukade köra när vi va små, återuppleva gamla minnen. Även kul att träffa Per förstås. Mamma höll sig ju iaf ur vägen. Va ute på promenad o gick till nån kyrka med. Pallade inte att träffa henne!

Sen när jag kom hem skulle man planera vad man ska käka i veckan. Är så less på det. Att behöva planera vad man ska käka, åka o handla o sen ska man laga maten med. Är jobbigt att behöva göra allt de där, men jag har iaf annika som hjälper mig. Tur de! Men när ska man få tid att göra roliga saker? Dagarna bara går och går utan att ngt händer känns de som. Blir förhoppningsvis bättre snart.

Ha de bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0