Superfixarn ;)

Idag vaknade Jag typ 10.40. Gick upp o åt frukost. Bestämmde mej sen för att städa källaren, har ett rum där nere. Va typ skit dammigt. Så fram med dammsugaren o moppen. När jag sen skulle skura trappen så råkade skaftet på moppen stöta till en ljuslykta som stod på en hylla. Såklart gick den sönder! O jg bara faan också. O bara typ rota runt i alla skåp efter lim o sånt. Hitta ett tillslut. O då var de bara att börja limma. O tro de eller ej, lyckades laga den ;)  Haha, sprickorna syns väll lite, men fan, har ju gjort vad jag kan.

Vette fan vad jag ska göra resten av dagen. Ser ut o blir en tråkdag :( Åhhh. Vill ha ngt att göra. Blir gaalen!

Puss puss <3


Kommentarer
Postat av: Carro

Bravo Lisa, fortsätt vara duktig xD

2010-01-11 @ 12:25:11
URL: http://kuroiryuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0