allt möjligt

Ja, nu var det ett bra tag sen jag skrev. Men ja, här kommer väll en liten uppdatering.

har varit i Mora förra veckan, eller ja, iallafall sen onsdagn, i fredags åkte jag vidare till pappa, dit även Farmor och farfar kom, Såklart skulle dom titta på bröllopet hela dagen igår. Vilket jag inte är ett dugg intressarad av, så jag gick ner på stan en stund, var verkligen i behov av nya byxor då det enda par jag har är det hål i, och det var mina favvojeans :( Jaja, jag hittade ett par, så det var ju bra, och var bättre var va att de va på rea. Det gillar alltid. Köpte även en klänning.

Nu sitter jag på tåget åter till Borlänge. Men hemma hinner jag inte vara länge, på tisdag bär det av till västerås. Ska på begravning, eller inte begravning men en minnesgrej. Efter det ska jag följa med någrasom också ska dit till göteborg. Det var längesedan jag var där nu, så det blir ju iallafall kul tror jag, att vi sedan ses under sådana omständigheter är ju inte så kul..Jaja, nu orkar jag inte skriva mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0