sista dagen

Ja, så var nu sista dagen på dagiset över. Känns konstigt, har ju kommit alla barn så nära, och nu ska jag inte träffa dem något mer. Det var verkligen en toppenpraktik. Visst kunde man ibland önska att dagenvar över, om barnen var extra högljudda. Men de flesta dagar där var bra. Barn ger en så mycket. Så mycket kärlek och tillit. För barnen är inget omöjligt, dom tror på livet och allt är en lek!

Jag gick senare till dagiset, för var på Rebeckas skolavslutning. Hon slutade 6:an. Vilket är konstigt, tänk, har känt henne i över 4 år, jag var lika gammal då som hon är nu. Och hon var bara 8:a. Gick i 2:an.

Och jag själv, jag blir 17, känns också lite konstigt faktiskt. Och i höst blir det förhoppningsvis Falu fri.

Att ännu ett år gått. Ja, när jag tänker tillbaka på året så känns allt så avlägset, ett annat liv. Det har hänt så mycket. Det mesta blev inte som jag tänkt det. Eller inget blev det faktiskt. Men börjar ju komma tillbaka på banan igen, men nu är det en annan bana än vad jag från början tänkt, Jag är en helt annan person idag än för 1 år sen.

jaja, nog om det, imorgon blir det en sorts avslutning på iv. Bara säga hejdå till min lärare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0