Varit hos Maria

Igår åkte jag till Maria. Det var några veckor sen sist. Vi red ut en sväng när jag kom, lite i skogen. Sen hoppade vi lite studsmatta och på kvällen gick vi för att fota oss och hästarna. Lite fina bilder blev det, men själv har jag inte så många, mest Maria som har dom.

Och idag gav Maria mig en lektion. Först övade vi på galoppfattningar, samt halter, sedan travade vi över bommar, och avslutade med en hoppbana. Det sistnämda var det som va mest kul, tror jag både jag och Gullan tyckte.

Men ja, om jag ska bli en bra ryttare, skulle jag behöva ha mer lektioner än när jag är hos Maria, och på olika hästar. För nu är jag ju bara van vid Gullan, Och det är 2 helt olika saker att rida t.ex. ett varmblod än en liten ponny. De har helt olika steg, oh olika temprament och allt. Så, ja, men lite övning är det ju, men känner mig rätt osäker på hästryggen måste jag medge.

Här kommer några få bilder.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0