Anna

Är hos Anna nu, vi skulle egentligen gå på bio med sofia, men så kunde inte sofia för hon skulle nånstans, så de blev inget med det. Vi har suttit och pratat, tagit en promenad, lagat mat, vegetarisk chili con carne, det var jag som stod för grytan, och jag personligen tyckte inte det blev bra, har lyckats bättre om man säger så.

Idag var det näst sista dagen på biblioteket, har fått en ny praktikplats på ett dagis, ska vara på en avdelning där barnen högst är 3 år. Ser verkligen framemot det, barn är så gulliga, Jag mår bättre när jag är med dem!

I helgen blir det inflyttning på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men vad roligt, har du fått praktik på dagis nu?! Hoppas du kommer trivas. Du är så bra med barn, så det blir nog toppen tror jag! Kram!

2010-03-12 @ 19:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0