Dagiset

Idag var det första dagen på dagiset, kom dit vid 9, då skulle alla barnen ut, så var man ute till ca 10.30, så jag kommer få luft dom dagar jag är där. Alla barnen var söta, och snälla, iallafall idag! det var inget kink alls.
Och dom accepterade mig väldigt snabbt, dom ville att jag skulle läsa för dom, sitta i mitt knä.
Och en liten kille, var verkligen jätte söt, han kom fram till mig flera gånger när jag var ute, med armarna utsträkta, och ville att jag skulle krama honom, inte för att han ver ledsen eller något, han gillade nog bara kramar, och långa kramar vart det! Jätte söt.
Jag tror det blir bra att vara där, ska vara där ca 8-12. Onsdag, torsdag, fredag. Beräknat att jag ska vara där resten av våren


Kommentarer
Postat av: Smultrone

Du kanske ska bli dagmamma eller något sånt? Dagisfröken Lisa xD

2010-03-18 @ 06:50:02
URL: http://smultrone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0