Ensam

Är nu ensam i lägenheten. Första natten själv, dom andra nätterna har ju Malin sovit här. Känns lite tomt, men har musiken som sällskap. Har sysselsatt mig ändå, tvättat lite, lagat mat, diskat.
Och sen hade jag ju skolan på dagen, åkte til Anna efter det en sväng, men skulle på ett möte på soc så kunde inte vara där så länge.
Så jo, nog har jag haft att göra, idag iallafall!
Ska nog snart sätta mig och pyssla lite med glasmålningar,bra sysselsättning!

Sen ska jag försökia sova gott hoppas ni också gör det!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej min älskade syster! Hur har det gått för dig att sova själv i din lägenhet för första gången? Hoppas du kunde sova gott. Vad var det för ett möte du var på på Soc då? Ska Maja bo hos dig sedan förresten? Vi ses imorgon - vi längtar efter dig! Kram!

2010-03-17 @ 16:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0