Frys - Fixad!

Igår på förmiddagen åkte jag till Malin och Magne, jag och Malin gick till kupolen för att kolla efter lite grejer till lägenheten, hittade dock inte så mycket, så jag får fortsätta leta. Men det är mest bara inredningen kvar, så man blir och trivas lite bättre. Men vi åkte också och hämtade frysen hos Annika och Alf, dom hade en frys över som jag ska få låna så länge som jag behöver den, vilket var väldig tur, för att jag har ju bara ett pyttelitet frysfack i min lägenhet, inget att ha...men frysen var lite för stor, så ja, den sticker ut lite i dörröppningen i köket...Men jag kom fram till att det var bättre än ingen frys alls! Det går ju bara inte! Så nu står den där. Vilket känns bra, att kunna frysa in mat och så, det är viktigt, för att man ska kunna köpa storpack och sådant som är billigast.

Vi skruvade även ihop ett vardagsrumsbord från Ikea, och satte upp en tavla, jag har gardiner i ett fönster...Börjar väll lite smått komma iordning, nackdelen med lägenheten är att den inte har någon fläkt i köket, ligger långt från stan, är liten, och att det är tunabyggen som hyr ut den. För dom är så sega, har ju fått valt färg till vardagsrummet, men dom sa att det kunde ta upp till 8 veckor, och innan det är klart, kan jag inte ställa in några mer möbler, för då vet jag inte vart jag ska ställa dom när dom väl ska måla, resultatet av det blir alltså att jag inte kommer kunna ha en tv eller tv bänk tills dom kommer, finns inte så mycket att pyssla med då, för har en så liten dator att den inte har cd fack, alltså kan jag inte kolla på film, för har ju även ett så segt bredband att jag inte kan ladda ner något mer än musik i princip. Och inte funkar webb tv:n i den heller...Men jaja, det får väll gå i några veckor till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0