Hoppat med Gullan

Ja som ni då nog förstår så är jag hos Maria igen. Vi har ridit! Jag har tränat galoppfattningar och hoppat lite småhinder, jätteskoj, hoppade både i trav och i galopp!Men Gullan fick ju lite fnatt de gånger som hon såg chansen att smita tillbaka till stallet och Mio ;)
Och hon lyckades även få av mig en gång när hon helt plötsligt hoppade åt sidan och drog ner huvudet så jag hamnade på halsen och så småningom gled av helt, men den här gången hoppade jag upp igen på en gång! Vi gjorde om det och då gick det bra!
Så glad att jag vågar rida igen, det är så himla kul och befriande på något sätt, jag mår bra av att vara med hästarna och koncentrera mig på nya uppgifter!

Synd bara att det är så dyrt att gå på ridskola, men jag har ju Maria iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0