Maria här

Nu är Maria här, Kom hit efter att hennes skola slutade, Jag åkte och mötte henne på stan. Så gick vi en stund på kupolen, Maria hittade en par fina örhängen, som jag fick övertyga henne om att köpa ;) Jag såg att hon ville ha dom, men ja, hon tvekade länge, fast dom inte var dyra alls! Men så an jag också bli. Men hon var jätte fin i dom, och efteråt var hon ju nöjd.
Sen åkte vi hem till mig. Satt och snacka lite. Sen lagade jag mat, maria hjälpte till med salladen och dukningen. Sen skulle hon absolut diska efter maten. Så ja, det var ju snällt, och skönt att slippa disken.

Sen så pysslade vi lite. Gjorde lite glasmålningar. Nu sitter vi här vid datorn och slappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0