Per är här nu

Idag har Per varit här, han kom någon gång vid halv 1. Cyklade och mötte honom vid en mack, det var svårt att förklara vägen till mig. Men shit vilket väder, på bara en kort sträcka som i vanliga fall tar 5-8 min så halkade jag omkull med cykeln 2 gånger! Och stackars Per hade cyklat ändå från kvarnsveden. Vägarna var alldeles igen snöade, inga plogbilar syntes till och snön bara vräkte ner. Man såg ingenting typ! Gissa om det var skönt att komma in sen!
Dagen har annars varit lugn. Vi har inte gjort så mycket, suttit och snackat, käkat, spelat lite psp, kollat på datorn... Ja, men kul att han ville komma hit, och sova med, så får jag lite sällskap.

Jag överlät sängen åt Per, så det blir till att sova på soffan inatt, men jag är ju mindre än honom, så det är bättre att jag sover där. Vi är ganska sega just nu, så det blir väll snart att säga godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0