Tapeter

Ja, nu har jag väll inte bloggat något i helgen tror jag, men nu kommer det lite.

Dagen började inte sådär jättebra. Hade ställt kockan på 7.35 men var så trött att jag bara stängde av alarmet och somna om igen, vaknade igen vid 9, då skolan börjar, så jag rusade upp ur sängen och gjorde snabbt ordning frukost och mej själv, men då när jag väl var på bussen, så var det snöröjare framfr, som var jätte sega! Så det tog typ 10 minuter att komma igenom Kvarnsveden. Så då blev jag ännu mer sen, inte bra. Men ja, jag kom ju dit tillslut iallafall.
Sen mötte jag Malin på tunabyggen, skulle välja tapeter, hittade en fin. Men jag får flytta in före dom har tapetserat, det kunde dröja upp till 8 veckor innan det blev av.
Har även tagit en skön promenad i det vackra vädret.

Nu på kvällen var jag hos mamma, Per ringde och frågade om vi skulle se en film, och jag vill ju såklart träffa honom, så åkte dit en sväng. Ja, det var så den här dagen såg ut.


Kommentarer
Postat av: Maria

Kom på fredag!!! Helst om du kan ta bussen så att du kommer hela vägen hem för mamma är så trött på att skjutsa, men går det inte får vi väl hämta dig!

2010-03-09 @ 07:19:58
URL: http://smultrone.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kul att du hittade en tapet du gillade! Hur såg den ut? Synd att det kunde dröja så länge innan de tapetserade bara... Men du får väl vänta med att hänga upp tavlor och sådant tills de har tapetserat; möblerna går ju fort att bara skjuta in mot rummet igen när det är dags!

2010-03-09 @ 10:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0