Fest hos Anna

Ja nu var det ett tag sen jag uppdaterade bloggen. Men tycker inte jag har något att skriva, och vad är det då för mening. Mina dagar ser ju ändå i princip samma ut.

Men i fredags var jag på fest hos Anna som fyllde 18 i onsdags.
På hennes födelsedag var vi i Mora och det vart inte mycket till firande, vi försökte, men svårt att komma på något när man är där, finns heller inga ställen att gå till om kvällarna där så.

Men iallafall, Kim hade ordnat en fest till Anna i fredags. Den vart riktigt lyckad och jag hade så kul. För en kväll struntade jag i allt, Allt jag inte "får" göra. Och bara var där skrattade och hade roligt. Vi började hemma hos Anna. Det var jag, Kim, Anna, Sofia och en till av Annas kompisar, Carro. Vi började med att käka. Annas mamma hade beställt en planka, med massa olika frukt och fisk på. Frukten va de som var godast.
Sen satte vi på musik pratade och dansade.
Vi bestämmde hos för att åka och kolla på en majbrasa, så vi for till torsång. Dock kom vi dit lite för sent. Klockan var ju ändå halv 12. Och kvar var bara däckade och berusade ungdomar som kastade smällare på varann. Vi blev inte kvar där länge! Istället åkte vi hem till Sofia och fortsatte festen där.
Vid halv 3 skutsade Kim hem mig och så var den dagen slut.

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt att festen blev så lyckad! Och roligt att höra att du lyckades strunta lite i alla "måsten". sköt om dig så ses vi imorgon! Kram

2010-05-03 @ 21:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0