Hur lång tid ska det ta tro?

I måndags skulle de komma och börja fixa i min lägenhet sa dem. Så ställde iordning alla möbler i söndags, sen for jag till Malin här är jag kvar än... Det är ju bara ett litet rum, vilket jag trodde skulle gå på ett par dar, att dom skulle vara färdiga igår eftermiddag. Men så var det inte. Den är fortfarande inte färdig. Jag ska åka dit imorgon och kolla hur det går. Det ska ju inte behöva ta en evighet tycker man.

Det är ju lite spännande med, att få se hur det blir. Det blir nog en förbättring iallafall! Det behövdes verkligen målas om, tapeterna som var, va fläckiga och slitna, inte roligt alls. Det fanns ju dock inte så mycket färger att välja på. Det fanns kritvitt, beige eller grått. Jag tog beige..den mest varma färgen. OCh en till sak som blir bra när målningen är avklarad, det är att jag kan börja sätta upp tavlor, har inte hittat så mycket än. Allt är så dyrt, men ska leta vidare, nu kommer iallafall möjligheten att fixa till finnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0