Igår var det sommar, idag är det bara regn och rusk

Och jag antar att det är vad som kan sägas om livet med, ena dagen skiner solen, i nästa stund är  allt mulet och regnet vräker ner. Upp och ner, som en bergochdalbana. Hela tiden, SKulle ibland vilja stanna, ta en paus, men tiden är en sådan sak som inte går att stoppa.

Nu är målarna påväg iallafall. De kommer imorgon. Så idag kommer Carin och hjälper mig att flytta möblerna så att de bara kan köra igång att måla när de kommer. Ska bli skönt när det är klart, så slipper man tänka mer på det. Plus att väggarna verkligen inte ser så roliga ut, blir nog en klar bättring med lite nya färg hoppas jag. Men ja, man kan iallafall inte säga att tunabyggen är snabba. Det var 9 veckor sen jag valde färg ochsen var man ju tvungen att ringa och påminna dem o grejer. Men jag antar att det är bättre sent än aldrig.
Veckorna har ju ämdå rullat på, tänk, har nu bott själv i över 2 månader. Man börjar komma in i det. göra allt själv. Eller nästanallt. Handling får jag ju hjälp med. Men, ja det rullar på.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0