Kväll med Anna, Kim och Sofia

Idag åkte jag till Anna, Kim var även där, Anna hade varit hos honom i Malmö förra veckan och sen följde han med hit. Även Sofia kom dit lite senare.
Vi åt Tacos och pratade, sen åkte vi till något "Spökhus" som låg lite utanför Falun, det var en övergiven herrgård och det sägs att grannarna är galna och brukar jaga bort dom som kommer dit. Bara skrock enligt mig, vi såg iallafall inte till några!

Det var skönt att hitta på något, få annat att tänka på. Ha roligt en stund.
Nu blir det första natten den här veckan i lägenheten, har varit hos Malin sen i måndags, så inte varit hemma så mycket.

Snart ska jag lägga mig, är ganska trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0