"Spökkväll"

Igår kväll åkte jag till Kim och Anna. Även Lina kom dit vid halv 10 tiden. Sedan åkte vioch hämtade Sofia. Vi skulle nämligen till något övergivet hus i idkerberget. Som Sofia sa var jättelääskigt, och visst, det var lite kuslig stämning, när det var helt mörkt och massor av dimma! Men vi var inte där så länge..
Sedan åkte vi tillbka till Sofia, och nötte upp ett gäng av hennes kompisar. Vi skulle åka till ett annat ställe i torsång. Som dom sa var 12:e mest hemsökta i världen. Fast ja, jag märkte inget förutom leran. Man skulle gå över 1 km i skogen. Ochdet hade ju regnat på dagen. Skorna var inte allför fina sedan, och fötterna var pissblöta. Men lite roligt var det ändå. Efter det hade det blivit rätt sent. Så då åkte vi hem.

Nu idag, så är jag ganska trött. Ska ta det ganska lugnt tror jag...Ska bara till Annika och sy gardiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0