Varit barnvakt

Inatt var jag barnvakt åt Albin. Han har nu fått ett eget rum, det som förut var gästrummet, så jag tyckte det var lika bra att jag tog honm, för skulle ju ändå vakna om han började skrika, och då fick iallafall Johanna och Martin sova.
Den här gången gick det bra, Albin var jättesnäll hela natten, vaknade bara en gång och ville ha mat, och sen somnade han nästan medans han åt, så inga problem på den fronten. Dock så sover han lite oroligt ibland och ligger och vänder på sig och "grymtar" i sömnen. Så min sömn blev väll lite störd av det, men ja, jag fick sova rätt bra iallafall, och jag är glad att jag kunde ställa upp, och att allt gick så bra som det gjorde.

Jag åker hem senare idag, och ikväll blir det att åter träffa Anna, Kim och Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0